Lauantaina kisattiin, eikä vieläkään ykköstä, ei sinne päinkään. Mua jännitti taas tosi kovin, mut sain sitten kehässä koottua itseni jotenkin ;). Paikkamakuu meni hyvin. Sain Oivan ekalla käskyllä maahan, ja se oli ollut suht rauhassa, joten ihan ansaitusti 10.

Meidän vuoro oli aika loppupäässä ja jouduttiin odottamaan pitkään. Just ennen meitä oli vielä taukokin. Oiva odotteli mun kanssa hallissa ihan nätisti ja oli ihan innokas kun mentiin kehään. Tais olla vähän liiankin innokas... Seuraaminen lähti ihan hyppyesteen vierestä ja se piti sitten käydä seuraamisen alussa tarkastamassa. Pikkumies palasi ihan kivasti sivulle, mutta sitten alkoi se järkyttävä louskuttaminen. Oiva haukkui koko seuraamisen :(. Jälkikäteen kun katsoin meidän suoritusta, niin seuraaminen itsessään oli ihan hyvää. Mutta tuo haukkuminen rokotti pisteet 7. Istuminen meni myös mönkään. Siinäkin Oiva haukkui ja meni vielä maahan, eli tästä 0. Luoksetulossa seisominen venähti, mutta olen tyytväinen, että se kuitenkin pysähtyi. Maahan jätkä meni ihan nätisti. Sivulletulossa se törmäsi jalkoihini, joten pisteitä 7. Ruutu meni nollille. Oiva lähti kauheella vauhdilla jonnekin! Se tuli sieltä takaisin ja lähetin uudestaan, nyt se meni ihan hyvin ruutuun ja stoppasikin ihan OK, mutta ei mennyt maahan. Sitten se lähtikin taas mua kohti, eikä mennyt enää uudella käskyllä ruutuun. Joten se siitä. Hyppynouto oli ihan OK muuten, mutta mun ois pitänyt pyytää ottaa yhden laudan pois. Oiva kalautti mennessä jalat esteeseen.  En muista oliko tässä jotain muuta ihmeellistä. Pisteitä saatiin 8. Metallin mokasin osaksi itse. Kapula lipesi mun kädestä kesken kaikan, ja sitten vielä Oiva paukkasi sen perään luvatta, joten tämä meni myös nollille. Tunnari pelasti osaksi mun päivän. Oiva haisteli hienosti ja rauhallisesti, ja toi oman. Palautuskin oli mun mielestä oikein hyvä. Tästä saatiinkin 10 pistettä!

Kaukot alkoivat hyvin. Oiva teki liikkeet hyvin, ehkä hiukan tuli eteenpäin. Sitten seisomasta istuminen meni maahan, enkä tajunnut (tyhmä minä!!) korjata tätä ollenkaan. Kyllä harmitti, kun tajusin, mitä oikein tein. Tästä kuitenkin 7 pistettä. Kokonaisvaikutus oli 8. Yhteispisteitä 188, eikä näin ollen tulosta ollenkaan. Täytyy taas ajatella positiivisesti, Oiva oli innokas ja teki hyvin hommia. Mitä nyt haukkui ja haukkui! Lentsun kanssa puhuttiin pikaisesti ja hän oli sitä mieltä, että se komensi palkkaa, joten nyt täytyy tehdä sotasuunnitelma ton palkkaamattomuuden kanssa, ja alkaa tosissaan treenaamaan sitä.

Kuvat Sirpa Saari